Трохи солодший і більш насичений: компанія Coca-Cola хоче змінити формулу одного зі своїх продуктів. Про це пише ПІК з посиланням на Главком.
Генеральний директор компанії Джеймс Квінсі вважає, що Coca-Cola Zero Sugar, хоч і є успішною лінійкою, приносить недостатньо великий відсоток прибутку. Крім формули, зміниться і упаковка – вона стане повністю червоною з чорними буквами.
Нова версія низькокалорійної газованої Coca-Сola в липні надійде в продаж в США, а в вересні – в Канаді. Однак Coca-Сola вже оновила продукт на деяких міжнародних ринках, чим викликала обурення звиклих до «не такого» смаку споживачів. Компанія не уточнила, як саме змінилася рецептура в США, але зазначила, що ремейк Coca-Cola Zero буде “більш освіжаючим і смачним”.
Смак нової версії не сильно відрізняється від старої – він трохи солодший і більш насичений. В якості підсолоджувачів США і Канада продовжують використовувати аспартам і ацесульфам калію, а на виробництві напою в інших країнах можуть застосовуватися інші цукрозамінники.
Читайте також у ПІК:
Читайте нас у тг