Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, повідомляють на сайті МОН, пише ПІК.
Одне з ключових змін в оцінці полягає у заміні узагальненої бальної оцінки на вербальну оцінку, яка крім оціночного судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.
Рекомендації вводять поняття вербальної оцінки (оціночного судження) і рівневої оцінки (оціночного судження із зазначенням рівня результату). Вербальну і рівневу оцінку можна давати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендується позначати буквами:
“Початковий” (П – від українського “початковий”);
“Середній” (С);
“Достатній” (Д);
“Високий” (В).
Результати оцінки досягнень школярів рекомендується висловлювати:
в 1-2-х класах – вербальною оцінкою;
в 3-4-х класах – або вербальною або рівневою оцінкою, за вибором закладу.
У МОН додали, що навчальні заклади можуть розробляти свої загальні положення щодо оцінки результатів навчання. Учитель може ініціювати особливу організацію оцінювання в певному класі, яку має затвердити педрада на засіданні.
У рекомендаціях сказано, що оцінка – це конфіденційна інформація, доступна тільки учневі та його батькам.
Читайте також:
- У Долині сім’я взяла собі на виховання двох дітей (ФОТО)
- Як бурштинці пройшли патріотичний вишкіл Марусі Звіробій (ФОТО)
- Ваш гороскоп на тиждень 26 липня – 1 серпня
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте нас у тг