Мешканці Бурштина з 1 вересня отримують чотири квитанції на оплату комунальних послуг. З чим це пов’язано, роз’яснюють на сайті Бурштинської міської ради, пише ПІК.
До 1 вересня цього року всі житво-комунальні послуги (крім гарячого водопостачання і опалення, послуги яких продовжує надавати Бурштинська ТЕС) надавало КП «Житловик». Після реформування даного підприємства створено:
- КП «Житлово-експлуатаційне господарство» – займається управлінням або іншим словом «обслуговуванням» багатоквартирного житлового фонду (61 будинок),
- КП «Еко-Сервіс» – займається наданням послуг з вивезення сміття, обслуговуванням вуличного освітлення та утриманням територій загального користування.
- КП «Житловик» з 1 вересня 2021 надає тільки послуги з водопостачання і водовідведення.
Також на ринок з управління багатоквартирного житлового фонду на умовах конкурсу зайшов ФОП Хацевич В. І., який надає послуги з управління в 30-ти багатоквартирних будинках.
Таким чином, до 1 вересня 1 для багатоквартирних будинків було 2 квитанції на житлово-комунальні послуги: від Бурштинської ТЕС на опалення і постачання гарячої води, від КП «Житловик» на водопостачання, водовідведення і квартплата, в яку входила плата за вивіз сміття.
Відтепер мешканці отримують 4 квитанції:
1. від Бурштинської ТЕС – на опалення і постачання гарячої води;
2. від КП «Житловик» – на водопостачання і водовідведення;
3. від КП «Еко-Сервіс» – на вивезення сміття;
4. від КП «Житлово-експлуатаційне господарство» або ФОП Хацевич В. І. – на управління багатоквартирним будинком (колишня квартплата).
В кожній квитанції вказано номери телефонів, куди можна звертатися у разі виникнення питань.
Читайте також у ПІК:
Читайте нас у тг