Будь-який блогер, музикант чи фрилансер сьогодні може заробляти за допомогою цифрової платформи YouTube. І, за великим рахунком, Google сприяє заробітку на рекламі всім, хто цього захоче. Єдине, що знадобиться для успішного старту – створити канал Ютуб, оформити його як слід і провести масштабну рекламу.
У світовій практиці цей сервіс щодня відвідує мільйони людей. Причина цього – доступність різної інформації, від детальних відеоінструкцій до новинок музичної індустрії. Іноді на рекламу свого профілю доведеться витрачатися. Але це не біда, адже є ельслотс казино, де заробити на слотах цілком реально.
Тут знадобиться лише зрозуміти побажання своєї аудиторії. Далі, справа за малим: вигадати брендовий логотип, інформативний банер і запустити канал. Пам’ятати треба тільки про те, що контент повинен постійно переглядатися. Тому доведеться розробити дієву стратегію просування.
Налаштування та покращення видимості каналу Ютуб
Сьогодні кожен, хто знімає або монтує відео, може на цьому заробляти, регулярно наповнюючи канал унікальними записами. Все залежить від основної ідеї стриму, посилання окремих відео та того, наскільки люди зацікавлені в даному контенті. Так, створивши канал на Ютуб, його треба правильно налаштувати та покращити видимість:
- Вигадати найменування, що запам’ятовується;
- Приділити увагу заповненню основної інформації, зокрема огляду профілю та наповненню тематичними хештегами;
- Головне, щоб ключові фрази стосувалися тем каналу, бізнесу, бренду;
- У “Брендингу” додаємо логотип потрібних розмірів і банер.
Після цього, можна додати перше відео, але щоб його побачили потрібні люди, треба подбати про дотримання деяких технічних нюансів. Насамперед контент має бути короткий, помітний і змістовний заголовок. А для кращого ранжування, у ньому необхідні ключові слова.
В огляді кожного відео має фігурувати невелика, але цікава історія його створення (до джерела натхнення). Тут, без “ключовиків” та хештегів також не обійтися. Але, ще, під кінець опису важливо додати інші сторінки автора в соцмережах, посилання на відтворення відео, або адресу основного вебсайту бренду.
Підлаштовуємо записи на каналі під алгоритми платформи
YouTube, як і інші відео-платформи, має вбудовані алгоритми рекомендацій контенту користувачам. Автоматично створюються цілі сеті або джеми на основі інтересів та кількості переглядів. В облік беруться: переваги, актуальні передплати та перегляди, а також демографічні показники.
Насамперед контент можна поєднувати за допомогою розділів або плейлистів. Вони додаються відео, пов’язані між собою за змістом. При цьому такий крок допомагає утримати увагу глядачів.
Другим дієвим інструментом стане головний трейлер каналу, що інтригує. У ньому треба коротко та цікаво познайомити людей зі своїм брендом. Тут важливо сформувати позитивне перше враження, представити конкретні дані, в описі додати посилання та контакти, а також створити красиву стартову обкладинку.
Промо
Читайте нас у тг