З 7 жовтня Нова пошта призупиняє надання послуги «сейф-сервіс», пілот якої запустили у серпні для здійснення безпечних онлайн-угод.
Про це повідомляє Мінфін, пише ПІК.
Як працювала послуга?
За допомогою «сейф-сервіс» продавець замовляв послугу через мобільний додаток або бізнес-кабінет. При цьому кошти за товар не йшли відразу на рахунок продавця, а резервувалися.
Тільки після того, як покупець оглядав та забирав посилку, гроші перераховувалися на карту продавцю.
Як працювали шахраї?
Шахраї начебто від імені Нової пошти надсилають клієнтам смс-повідомлення з номером не існуючої експрес-накладної та посиланням на фальшивий сайт для оплати.
“Ми постійно блокуємо такі сайти та номери, але шахраї не спиняються. Тож, щоб захистити своїх клієнтів компанія вирішила призупинити дію послуги», — повідомляють у компанії.
Читайте нас у тг