Для досягнення успіху важливо ставити собі в житті високу планку. Тоді й тернистий шлях до мети долати легше, і вершини солодші. А ще вважається, що вчорашній успіх – то вже не успіх, а історія. І треба безупинно йти вперед.
Апіфітобальзам як унікальний продукт
На рахунку ТОВ “Українські медовари” з Дрогобича – найвищі нагороди на відомих світових фестивалях у Європі та навіть за океаном. Компанія гордо несе звання переможця міжнародних виставок у Туреччині та Канаді , де їхні напої здобули золоті медалі. А торік на конкурсі Wine&Spirits “Українські медовари” отримали платинову медаль за медак “Дикий мед”, визнаний найкращим міцним напоєм конкурсу.
Однак усе йде вперед, бізнес не зупиняється на досягнутому. Тож чотири медалі вже цьогоріч на престижному міжнародному дегустаційному конкурсі Wine&Spirits Ukraine 2024 у Києві – почесне досягнення. Всі 4 представлені напої “Українських медоварів” журі відзначили медалями.
“Золото” здобули “Медак ніжний”, “Медак вишуканий” і “Медак кавовий”, а “срібло” – “Калина медова”. А це свідчення того, що підприємство йде в ногу з часом і на рівних змагається з відомими грандами галузі. Загалом цьогоріч на конкурс виробники з різних куточків України та з-за кордону представили 225 зразків міцних напоїв, настоянок, вина, пива та сидру.
“Змагання на рівні з потужними підприємствами – це не тільки честь, а й досвід, – поділився враженнями директор ТОВ “Українські медовари” Роман Войтків. – Під час виставки ми уклали нові партнерства. А за цим – цікаві проєкти, збільшення ринків збуту. А головне – просування нашої марки та загалом відновлення престижу медової продукції”.
Продукція компанії опісля була гідно представлена на дегустації найкращих вин за рейтингом TOP 24 BEST WINES OF UKRAINE, що відбулася в межах конкурсу. Як зазначили організатори, ці напої – це справжня візитівка України, яка відображає найвищу майстерність, відданість якості та смакові особливості різних регіонів. І серед цих напоїв відвідувачі виставки відкрили для себе оригінальні смаки нових медаків “Українських медоварів”.
Про патентування
“Медак – апіфітобальзам на основі меду та карпатських лікарських трав – є унікальним напоєм, аналогів якому немає у світі. А наша компанія – єдиний ліцензований виробник в Україні повного спектру медових хмільних напоїв, – зазначив Роман Войтків. – А це понад 30 видів, зокрема й Медівка, яка має цілющі властивості. Виготовляється без додавання спирту, винятково завдяки процесу природного бродіння. Коли ми запатентували Медак, то Медівку виявилося неможливим. Від Патентного бюро надійшла відмова з приписом: “Уже запатентовано народом України для загального вживання”. Отож маємо Медівку популяризувати як національний бренд”.
Питні меди активно пропагують і прикарпатські пасічники, зокрема Костянтин Лецин із Богородчанщини. Він одним із перших взявся за виготовлення медових напоїв. А вже компанія “Українські медовари” створила апіфітобальзами на основі меду – Медаки. Ці оздоровчі напої можна придбати в багатьох обласних центрах.
Медаки та Медівки – то для насолоди, їх багато не вип’єш. Тому важливо й пропагувати культуру споживання хмільних напоїв.
“Ми не можемо кинути такі гроші на рекламу, як це роблять деякі іноземні фірми, які привчають нашу молодь до енергетиків та інших шкідливих напоїв, – каже співрозмовник. – А скільки того небезпечного питва в крамницях та на полицях АЗС… Тому всіма силами пропагуємо свої національні напої, які славили нашу Вітчизну ще від часів Київської Русі. Тоді питні меди були знаними в Європі: це був обмінний товар номер один”.
Читайте нас у тг