
Фото ілюстративне
За дев’ять місяців 2025 року жителі Івано-Франківщини подали 343 скарги до Головного управління Держпродспоживслужби області. Майже половину звернень (46%) вдалося вирішити на користь споживачів, а ще 147 заявникам надали роз’яснення, пише ПІК.
Найчастіше прикарпатці скаржаться на:
-
неякісні побутові товари, взуття та мобільні телефони;
-
затримку чи неякісне виготовлення меблів;
-
проблеми з житлово-комунальними послугами;
-
неналежне гарантійне обслуговування;
-
шахрайство або порушення при онлайн-покупках.
За результатами перевірок споживачам повернули понад 388 тисяч гривень.
Також провели 25 позапланових перевірок у сфері комунальних послуг, у 8 випадках виявили порушення. За це підприємства оштрафували на загальну суму 8,6 тисячі гривень.
Якщо ваші права порушили — звертайтеся до Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за посиланням.
Читайте також у ПІК:
- Британська компанія планує видобувати газ на Франківщині
- Безпечний манікюр та педикюр: сім порад, як вберегтися від інфекцій
- Українські військові подали мільйон електронних рапортів через застосунок Армія+
- 30 тисяч зарплати і понад 23 тисячі витрат: як живуть ветерани війни