Тендер на розробку проєкту будівництва дороги до Буковелю скасували

В Агенстві відновлення роз'яснили ситуацію, що склалася навколо цієї дороги.
Тендер на розробку проєкту будівництва дороги до Буковелю скасували

Фото ілюстративне

Інформація про нібито плани витратити 6,6 млрд гривень з державного бюджету на будівництво нової дороги до курорту Буковель не відповідає дійсності. Про це заявили в Державному агентстві відновлення та розвитку інфраструктури України, пише ПІК.

Голова агентства Сергій Сухомлин пояснив, що йдеться про різні проєкти, які були помилково об’єднані в медіа. За його словами, існував окремий тендер лише на проєктування дороги в напрямку Буковеля, а не на її будівництво. Цей проєкт наразі повністю закритий, а фінансування на нього не передбачене ні агентством, ні державним бюджетом.

«Можливо, я раніше не зовсім чітко пояснив. Було два різні тендери. Один — це виключно проєктування дороги до гірськолижного комплексу, без жодного будівництва. Інший — це співфінансування від 17 громад на ремонт доріг і аварійних мостів у регіоні. Це не має жодного стосунку до Буковеля», — наголосив Сергій Сухомлин.

Він також уточнив, що запит від Групи «Нафтогаз» стосувався саме другого проєкту. Компанія будує нові об’єкти в регіоні, але через 15 аварійних мостів до них не може проїхати вантажна техніка. Саме тому кошти спрямовуються на ремонт мостів і капітальний ремонт окремих ділянок доріг. Загальна вартість цих робіт становить близько 2 млрд грн.

До слова, раніше Служба відновлення в Івано-Франківській області справді оголосила тендер на розробку проєктної документації для потенційної дороги Бистриця — Яблуниця через Поляницю. Орієнтовну вартість можливого будівництва в медіа подали як 6,6 млрд грн, що й викликало суспільний резонанс. Водночас цей тендер скасували.

Паралельно 26 листопада уклали контракт на 2,1 млрд грн із компанією «ПБС» — але не на нову дорогу, а на капітальний ремонт існуючої траси Івано-Франківськ — Надвірна на ділянці до Бистриці.

Сергій Сухомлин підкреслив, що тема Буковеля стала надто чутливою, хоча в перспективі розвиток карпатського дорожнього кільця є важливим для країни.

«Це проєкт майбутнього. Після завершення війни до нього варто буде повернутися, адже він може залучити великі інвестиції та збільшити туристичний потік з Європи», — зазначив він.

Наразі ж, запевняють в Агентстві відновлення, жодних бюджетних коштів на будівництво нової дороги до Буковеля не виділяють, а всі роботи зосереджені виключно на відновленні критичної інфраструктури.

Читайте також у ПІК:

Оперативні новини у TELEGRAM






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020-2025 Всі права захищено