Івано-Франківськ

Прикарпатцям на замітку: куди звертатися із запитаннями щодо COVID-19

У МОЗ з'явився контакт-центр.

2 листопада розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії коронавірусній хворобі. 

Туди можна звернутися із питанням, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов’язаних з лікуванням. 

Про створення нової лінії для запитань повідомив очільник МОЗ Максим Степанов під час брифінгу.

Про це повідомляє Українська правда, пише ПІК.

“Відтепер кожен громадянин України, в якого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди і отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни він знаходиться.  Ми зробили достатньо великий кол-центр, зараз там працюватиме 150 операторів Він буде функціонувати цілодобово”, – зазначив Степанов.

Лінія для дзвінків буде безкоштовною.

Номер телефону – 0 800 60 20 19. 

За словами глави відомства, телефонувати у контакт-центр можна:

  • якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю
  • отримати направлення на аналізів чи комп’ютерну томогрфію,
  • або якщо у вас виникло питання з ПЛР-тестуванням.

Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінка. 

“Зрозуміло, щоб з’ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все це буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов’язково повинен вам зателефонувати”, – пояснює Степанов.

У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.

Приєднуйтесь до нас  у FacebookInstagram , Youtube та  Telegram

Читайте також:

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено