Львів’яни продовжують активно користуватися сервісом “Гаряча лінія”. Зокрема, в січні чверть всіх зареєстрованих звернень було отримано за допомогою електронних ресурсів. Про це йдеться на сайті Львівської міської ради, пише ПІК.
“У січні ми зареєстрували 8162 звернення, з них 1966, тобто близько 25%, надійшли через нашу групу у Facebook, мобільний додаток та портал 1580. Загалом же, у кол-центр надійшло 20427 дзвінків, порівняно з січнем минулого року — на 2 тисячі більше. Якщо ж проаналізувати статистику детальніше, то виходить, що загалом мешканці звертались до нас впродовж січня щонайменше кожні дві хвилини”, – зазначає начальниця відділу “Гаряча лінія” міста Віра Фрис.
Найбільше у перший місяць року мешканців турбували питання, пов’язані з електропостачанням, порушеннями в роботі громадського транспорту, холодного та гарячого водопостачання, ремонту доріг і тротуарів, роботи ліфтів, освітлення доріг та громадських просторів, питання оплати й надання комунальних послуг.
Попри велику кількість святкових днів у січні, «Гаряча лінія» міста працювала, як завжди, цілодобово, та розширювала можливості взаємодії з мешканцями. Зокрема, мобільний додаток “1580 Львів” став також доступним на ОС iOS (Apple).
Уже три роки функціонує Facebook-група “Гарячої лінії” міста, до якої долучилась уже 81 тисяча активних учасників.
Читайте також у ПІК:
У Львові для боротьби з ожеледицею використовують кавову гущу (ФОТО)
На Львівщині на очищення доріг від снігу використали 650 тонн солі
Читайте нас у тг