Івано-Франківськ

Скочимо до Ворохти: у туристичного селища з’явився власний бренд (ФОТО)

Над створенням стратегії бренду Ворохти працювала зокрема Агенція туристичних ініціатив.

Відтепер селище Ворохта має лого, слоган та тотем. Все це – спеціально для впізнаваності карпатського краю серед туристів, пише ПІК із посиланням на Фейсбук-сторінку Ворохтянської селищної ради.

Лого, слоган і тотем: у селища Ворохта з'явився власний бренд (ФОТО)

Лого, слоган і тотем: у селища Ворохта з’явився власний бренд (ФОТО)

Над створенням стратегії бренду Ворохти працювала Агенція туристичних ініціатив спільно із робочою групою, підприємцями та активними місцевими жителями.

За основу лого взяли вказівник, який символізує форму лижі, а кольорову гамму та ромбічні символи запозичили з візерунку гуцульських килимів.

“Гасло міста “Скочимо до Ворохти” теж пов‘язане із історичним минулим. За легендою назва селища з’явилася у ХVII столітті. За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти». Звідсіля й пішла у народі назва нового гірського поселення — Ворохта”, – йдеться у повідомленні ради.

Окрім того, брендарі презентували «тотемну» містичну та комічну тваринку Ворохти, яку назвали Ворохатий. Її планується використовувати у вигляді стікерів, смайликів, наліпок а також з промоційними цілями.

Нагадаємо, вартість проєкту становить 140 тис. грн. З цих коштів 40 тис. грн – це фінансування із місцевого бізнесу, 100 тис. грн – кошти громади.

Читайте також у ПІК:
Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено