Івано-Франківськ

Укрзалізниця запускає чат-боти у Viber і Telegram із функцією продажу квитків

Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською.

Сьогодні, 12 січня, «Укрзалізниця» у співпраці з Visa та Middleware запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram.

Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці, пише ПІК.

Бот з такими функціями:

  • прямого продажу квитків,
  • замовлення харчування під час поїздки,
  • відображення розкладу руху,
  • повернення придбаних квитків,
  • інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.

Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут, пригоди chatують:   https://vb.me/ukr_railway

Проект реалізували спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті ще більш безпечними та простими. Банком-екваєром сервісу виступив Ощадбанк.

Приєднуйтесь до нас  у FacebookInstagramYoutube та  Telegram

Читайте також:

Читайте нас у тг




Новини партнерів







Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено