Користувачі “Київстару” скаржаться на черговий збій у роботі мобільного оператора. У багатьох абонентів зранку, 20 грудня, відсутній зв’язок та не працює Інтернет.
У компанії “Київстар” прокоментували це та зазначили, що знають про проблему зі звʼязком.
“Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності”, – зазначили у компанії.
Нагадаємо, 12 грудня, абоненти “Київстар” поскаржилися на збій зв’язку, згодом у компанії заявили про потужну хакерську атаку.
ОНОВЛЕНО: станом на 14:30 труднощі зі зв’язком, які виникали зранку, — усунено, повідомили у компанії.
Наразі сервіси працюють у звичному режимі.
“А ще із хороших новин: LTE в Україні та у роумінгу працює без обмеження швидкості; ми завершуємо стабілізацію після масштабної хакерської атаки; незабаром повідомимо про нарахування бонусів та компенсацій”, – йдеться у повідомленні.
Читайте також:
- Доступ до мобільного інтернету “Київстар” відновлений у всій країні
- “Київстар” відновив на Франківщині мобільний інтернет
- Атака на “Київстар”: українцям рекомендують терміново поміняти всі паролі
- «Виплати від Київстар»: прикарпатців попереджають про нову шахрайську схему