Івано-Франківськ

Чи правильно казати по телефону “алло”: пояснення мовознавця

Початок телефонної розмови відіграє важливу роль у спілкуванні. 

Чи правильно казати по телефону "алло": пояснення мовознавця

Перші слова можуть встановити тон подальшої бесіди телефонного дзвінка. Використання популярних фраз “Алло, так, слухаю?” може бути сприйнято, як неввічливе або незацікавлене. Це може вплинути на взаємини. Є інші фрази, які допоможуть зробити розмову більш тактовною та приємною, пише ПІК.

Тренер з ораторського мистецтва Павло Мацьопа в Іnstagram назвав п’ять правил телефонної бесіди.

  • Починати розмову слід з привітання “Доброго ранку”, “Добрий день”, “Вітаю”.
  • Після цього запитайте людину чи комфортно їй зараз спілкуватись. Якщо відповідь позитивна, то продовжуйте. Якщо ні – то запитайте, коли можна перетелефонувати.
  • Закінчуючи бесіду, обов’язково попрощайтесь та дочекайтесь останніх слів співрозмовника. Адже класти слухавку раніше – не тактовно.
  • При досягненні певних домовленостей обов’язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.
  • Ніколи не закінчуйте розмову першими, якщо телефонували не ви. По етикету закінчує бесіду той, хто зателефонував.

Читайте також у ПІК:

Читайте нас у тг






Коментарі

0

Коментарів ще немає

© 2020 Всі права захищено