Сьогодні, 12 січня, «Укрзалізниця» у співпраці з Visa та Middleware запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці, пише ПІК.
Бот з такими функціями:
- прямого продажу квитків,
- замовлення харчування під час поїздки,
- відображення розкладу руху,
- повернення придбаних квитків,
- інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут, пригоди chatують: https://vb.me/ukr_railway
Проект реалізували спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» – компанією Middleware Inc. (США) – на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті ще більш безпечними та простими. Банком-екваєром сервісу виступив Ощадбанк.
Приєднуйтесь до нас у Facebook, Instagram, Youtube та Telegram
Читайте також:
- В Івано-Франківську на свято Водохреща облаштують три місця для купання (АДРЕСИ)
- Прикарпатці здобули “золото” на Всеукраїнському чемпіонаті з джиу-джитсу (ВІДЕО)