Якщо вірити тогочасній статистиці, то в нашому місті пасажири їздили автобусами в середньому 212 разів на рік, що перевищувало так звану нормативну величину. Міські маршрути обслуговували автобуси великої (ЛіАЗ-677 та «Ікарус-260, 263») і надвеликої («Ікарус-280») вмістимості.
Інтервал їх руху у міжпіковий період становив в середньому до 11 хвилин, а у години пік – 5-8 хв. При цьому, на маршрутах з найбільшими пасажиропотоками інтервал руху у години пік становив від двох до трьох хвилин.
Щоправда, так було десь до середини 80-х, поки автобусний парк щороку поповнювався кількома десятками нових автобусів, 35% з яких складали «Ікаруси», і міг випускати на лінію півтори сотні одиниць рухомого складу.
Наводимо список деяких важливих зупинок громадського транспорту в Івано-Франківську, які вже втратили своє призначення:
– На початку вул. С.Стрільців (біля новобудови фірми “Екстім”);
– на вул. С.Стрільців, біля колишнього кафе “Молочне”;
– на вул. Незалежності (біля будівлі обласної спілки художників);
– на вул. Мазепи (біля колишнього Клубу комунальників, в напрямку центру);
– на вул. Мазепи – навпроти вулиці Гурика (біля колишнього відділення пошти)
– при вході на міське озеро, зі сторони вул. Мазепи;
– на вул. Новгородська – біля входу в речовий ринок (з обох сторін);
– на вул. Грушевського (зі сторони «Десятки»);
– на вул. Василіянок (біля входу в монастир);
– на вул. Тарнавського (біля бувшого РАГСу, з обох сторін);
– на вул. Деповській;
– на вул. Промилова (біля «Молокозоводу»)
До теми..
Усталена у 80-ті роки маршрутна мережа складалася з маршрутів:
№1 «Онкодиспансер – вул. Ільїна», №1-а «Вокзал – с. Хриплин», №2 «вул. Льотчиків – вул. Гагаріна», №2-а «вул. Савельєва – трикотажна ф-ка», №2-б «вул. Савельєва – Готель «Україна», №3 «вул. Хіміків – вул. Бат. Муравйова», №4 «Шкірфірма – Хім. завод», №5 «Набережна – Меблева ф-ка», №6 «ЦУМ – вул. Микитинецька», №6-а «ЦУМ – вул. Декабристів» (м-ти №№6 та 6-а обслуговувалися автобусами малого класу «ПАЗ-672»), №7 «вул. Жукова – с.Вовчинець», №8 «вул. Бр. Майданських – с. Крихівці», №9 «Шкірфірма – Молокозавод», №11 «вул. Бр. Майданських – ІФІНГ», №12 «Аеропорт – АС №2», №12-а «АС №2 – Трик. ф-ка», №13 «Набережна – ДБК», №14 «вул. Савельєва – Трик. ф-ка», №15 «Карпатпресмаш» – Трик. ф-ка», №17 «Трик.ф-ка – ДБК», №18 «вул. Бр. Майданських – АС №2».
Згодом з’явився маршрут №10 «пл. Урицького – с. Угорники», до якого наприкінці 80-х додався повністю змінений маршрут №13 «Обласна лікарня – Трик. ф-ка». Нетривалий час існували й інші маршрути, які працювали у звичайному режимі, а також експресні.
П.С. Якщо ви маєте власні спогади, пишіть у коментарях до нашого матеріалу у соцмережах. Дякуємо!
Читайте на ПІК інші розповіді рубрики “Назад в минуле”:
- Назад у минуле: кафе “Чанахи” в Івано-Франківську (ФОТО)
- Назад в минуле: жива музика і танці в старому Івано-Франківську (ФОТО)
- Назад у минуле: лазня на Низовій та бар “Ватра” в Івано-Франківську (ФОТО)
- Назад у минуле: улюблена “Молочка” в Івано-Франківську (ФОТО)
- Назад в минуле: кафе “Юність” на “стометрівці” у Франківську (ФОТО)
- Назад в минуле: торговий центр “1000 дрібниць” в Івано-Франківську (ФОТО)
- Назад в минуле: Кафетерій магазину “Ватра” у Франківську (ФОТО)